السبت، 13 ديسمبر 2008

الموت فى الحرم


أعرف ناس كتير أول ميعرف انه رايح الحج يقعد يدعى ربنا انه يموت فى المسجد الحرام وهو بيحج. ما هى حاجه جميله بيروح الجنه حدف. الغريب اللى انا عايز اوصلهولكو ان انا لاقيت خبر ان فيه 3 حجاج انتحرو الله يخزيهم صحيح لو كانو انتحرو بجد..!! بس انا قريت ان واحد منهم كان بيعانى حاله نفساويه اما الاتنين التانين كانو مصححين وحلوين وأوم ايه انتحرو. . الله يكسفكم.. الواحد نفسه يموت هناك بس مش كده انها ميتة واحدة فلتكن فى طاعة الله

هناك 3 تعليقات:

قلم رصاص يقول...

حسبي الله ونعم الوكيل

هههههههه

يوصل الجهل للدرجة دي
الدنيا بقت فظييييعه كده ليه؟!

ربنا يهدي الجميع يارب

شكرا ياريس على البوست الرائع ده

سلام ياصديقي

مسدس صغير يقول...

يا باشا انا سعيد بتعليقى وفعلا الخبر ده من اغرب الاخبار اللى انا قريتها فى الفترة الاخيرة .شكرا ونورت المدونه كلها

مسدس صغير يقول...

بتعليقك يا قلم متزعلش