الاثنين، 10 نوفمبر، 2008

على رأى المثل!!

قال بعد ما شاب ودوه الكتّاب : امتحانات كادر المعلمين
جت الحزينه تفرح ملقتلهاش مطرح : عمر اسامه بن لادن
ما شافوهمش وهما بيقتلو سمعوهم وهما بيتصلو : هشام طلعت والسكرى
الزيت السايب يعلم السرقه : وزارة التموين
رايحه فين يا هايله؟ رايحه اعدل كل مايله : باراك اوباما
اللى يشوف مرات ابوه يعرف قيمة امه : العراق
مراية الحب عاميه : اهلاوى